...
Katalog
Buklet va broshyura o'rtasidagi farq nima? - 1-rasm

Buklet va broshyura o'rtasidagi farq nima?

Klassik bosib chiqarish asta-sekin, lekin barqaror ravishda o'z mashhurligini yo'qotayotgani va qog'oz mahsulotlarining o'rnini onlayn reklama: veb-saytlar va ijtimoiy tarmoqlardagi akkauntlar egallashi haqidagi fikrni tez-tez eshitishingiz mumkin. Va agar siz bunga qisman rozi bo'lsangiz ham, bosma reklama hali ham biznesni ilgari surishning eng muhim elementi ekanligini inkor etib bo'lmaydi: u yangi mijozlarni jalb qilishga yordam beradi, shuningdek, mavjudlarni innovatsiyalar va yangi mahsulotlar haqida xabardor qiladi. Broshyuralar va bukletlar reklama chop etishning eng muhim elementlari bo'lib qolmoqda. Ular shunga o'xshash funktsiyalarni bajaradilar va agar siz tushunmasangiz, kimdir ularni chalkashtirib yuborishi mumkin. Shuning uchun, chop etishga buyurtma berishdan oldin, sizga nima kerakligini aniq tushunish kerak: broshyura yoki buklet.

Broshyura va buklet o'rtasidagi farq nima

Filologiya bizga buklet va risola o'rtasidagi farqni tushunishga yordam beradi. Keling, bu ikki atama qanday paydo bo'lganini ko'rib chiqaylik.

"Buklet" so'zi rus tiliga ingliz tilidan kelgan. "Buklet" so'zini Tumanli Albion aholisi kichik kitobcha deb atashadi. Bugungi kunda bu so'z akkordeonga o'ralgan qog'oz varag'idan tayyorlangan mahsulotni tasvirlash uchun ishlatiladi. Ya'ni, buklet varaqa bilan deyarli bir xil, lekin faqat bir necha marta katlanmış va sezilarli darajada ko'proq ma'lumotni o'z ichiga oladi. Endi siz o'zingizning biznesingizga buyurtma bersangiz, nima olishingizni aniq bilasiz bukletlar chop etish.

Bizning nutqimizga "broshyura" so'zi Frantsiyadan kirib kelgan. Fransuzcha "brocher" fe'li "tikish" yoki "tikish" deb tarjima qilingan. Ya'ni, bunday bosma mahsulot kichik kitob bo'lib, uning sahifalari iplar bilan tikilgan, qog'oz qisqichlari bilan yoki boshqa tarzda mahkamlangan. Qoidaga ko'ra, risoladagi varaqlarning minimal soni - 4 ta, maksimal - 48 ta.

Ikkala turdagi mahsulot ham mahsulotni yoki biznesni potentsial yoki mavjud mijozga etkazish uchun kerak. "Ammo bu maqsadda varaqalar bor", deb o'ylashingiz mumkin. To'g'ri. Biroq, broshyuralar va bukletlarda ko'proq ma'lumotlar mavjud. Masalan, siz kafeni reklama qilmoqchisiz. Buklet yordamida o'zingiz haqingizda nima deya olasiz? Ehtimol, u sizning muassasangiz qayerda joylashganligi va joriy reklama haqida ma'lumotni o'z ichiga oladi. Broshyura yoki buklet sizga muassasaning o'zi haqida ko'proq ma'lumot berishga, shuningdek, masalan, bir nechta aktsiyalarni sanab o'tishga yoki butun menyuni chop etishga va hatto idishlarning fotosuratlarini qo'shishga imkon beradi.

Mahsulotning o'zi shaklidan tashqari, buklet va broshyura o'rtasida boshqa farqlar mavjud.

  • Ular turli vazifalarni bajaradilar. Broshyura kompaniyangiz, mahsulotingiz yoki xizmatlaringiz, shuningdek, maxsus takliflar va aktsiyalar haqida batafsil ma'lumot berish uchun kerak. Odatda 4 varaq yoki undan ko'p bo'lgani uchun siz bir nechta katta hajmdagi batafsil matnlarni chop etishingiz mumkin. Odatda, broshyura uzoq vaqt foydalanish uchun mo'ljallangan.
  • Buklet bu ma'lumotni qisqaroq formatda taqdim etadi: odatda kontur yoki ro'yxat formatida. U bir nechta yoyilgan bo'lsa-da, 1 varaqdan tayyorlangan, shuning uchun unda risoladagidek ko'p matn va rasmlar mavjud emas.
  • Broshyura tartibini yaratish kamroq vaqt talab etadi, chunki u kamroq tarqaladi.
  • Broshyurani chop etish Bu sezilarli darajada qimmatroq va dizaynni ishlab chiqish ko'proq vaqt talab etadi.

Qanday broshyuralar va bukletlar bo'lishi mumkin

Bosib chiqarishning boshqa ko'plab turlarida bo'lgani kabi, broshyura va bukletlar uchun ham 3 ta asosiy qo'llash sohasi mavjud.

  • Reklama. Bunday chop etish xaridorlarga tovar va xizmatlar, maxsus mavsumiy takliflar, aktsiyalar va yangi mahsulotlar haqida aytib berish, e'tiborni jalb qilish, qiziqish uchun kerak. Bunday ma'lumotlar odatda faqat cheklangan vaqt uchun tegishli.
  • Kompaniya imidji ustida ishlash. Bunday mahsulotlar sizning biznesingiz, ish tamoyillari, qiziqarli faktlar, amalga oshirayotgan loyihalaringiz, sizni raqobatchilardan nimasi bilan ajratib turadiganligi haqida aytib berish uchun kerak. Ushbu bosib chiqarish mijozlar va hamkorlarga faqat ma'lum bir vaqt oralig'ida emas, balki doimo dolzarb bo'lgan ma'lumotlarni taqdim etadi. Bunday bosib chiqarishni bosib chiqarishda tejamaslik yaxshiroqdir, chunki u asosan sizning brendingiz imidjini shakllantiradi.
  • Ma'lumot uzatish. Ushbu bosma mahsulotlar kirish va/yoki ta'lim xarakteriga ega. Bular asosan o'quv materiallari, ko'rsatmalar yoki ijtimoiy reklama. Ular ko'pincha qora va oq bosib chiqarish, ishlab chiqarish xarajatlarini optimallashtirish uchun arzon qog'oz yordamida ishlab chiqariladi.

Ikkala turdagi mahsulotlar ham bir-biridan tayyorlangan materiallar, ularning o'lchamlari va boshqa xususiyatlari bilan farq qilishi mumkin. Bukletlar katlama usullarida ham farqlanadi.

  • Kitob. Ushbu katlama usuli varaqning yarmiga katlanganligini nazarda tutadi. Mahsulotni yanada original qilish uchun, ba'zida burma markazga nisbatan yon tomonlardan biriga siljiydi yoki gorizontal ravishda amalga oshiriladi.
  • Evrobuklet. Bu eng mashhur variant. Bu usul parallel katlamani o'z ichiga oladi, ya'ni burmalar bir tomonga qaraydi va bir-biriga parallel ravishda ishlaydi.
  • "Garmonik". Ushbu turdagi katlama bilan buklet fanga o'xshaydi, chunki burmalar turli yo'nalishlarga qaragan. Ushbu usul sizga mahsulotga ko'proq matn kiritish imkonini beradi.
  • Oyna. U shuningdek, "wicket" deb ataladi. Bu katlama parallel burmalarni o'z ichiga oladi, lekin yon qismlar markazga qarab o'ralgan bo'lib, darvoza yoki deraza ramkasiga o'xshaydi, bu nom kelib chiqadi.

Bukletlar odatda ofset bosib chiqarish uchun qoplangan qog'ozdan tayyorlanadi. Zichlik odatda 130 dan 250 g / m² gacha tanlanadi. Broshyuralar yupqa qog'ozda (zichligi 80 dan 130 g / m² gacha) tayyorlanadi. Ammo bu sahifalar haqida gapiradigan bo'lsak. Qopqoq uchun, qoida tariqasida, qalinroq dizayner qog'ozi ishlatiladi. Standart formatlar: A6, A5, A4. Broshyuralar ham ko'pincha Evrostandart formatida tayyorlanadi - 21 dan 10 sm gacha.

Har bir mahsulotning ijobiy va salbiy tomonlari

Har bir bosma mahsulot o'zining kuchli va zaif tomonlariga ega. Broshyura va bukletlar ham bundan mustasno emas.

Keling, avvalo broshyuralarning asosiy afzalliklari haqida gapiraylik.

  • Ko'p funksiyalilik. Broshyuralar savdo nuqtalarida reklama materiali, ko'rgazmalar uchun tarqatma materiallar yoki taqdimotga tashrif buyuruvchilar uchun ishchi vosita sifatida ishlatilishi mumkin.
  • Broshyuralarga nisbatan hamyonbop narx. Xuddi o'sha payt varaqalar ishlab chiqarish bukletlar tayyorlashdan kamroq xarajat.
  • Qo'shimcha ma'lumotni joylashtirish qobiliyati, uni malakali tarzda tuzishda. Matnni bloklarga bo'lish mumkin, ularning har biri alohida yoyilgan, tasvirlar yoki grafikalar bilan suyultirilishi mumkin.
  • Hajmi: Broshyuralar ko'p joy egallamaydi, shuning uchun potentsial mijozlar ularni osongina o'zlari bilan olib yurishlari mumkin, masalan, sumkada yoki ryukzakda.
  • Qisqa ishlab chiqarish muddati. Odatda, bir qator bukletlarni chop etish uchun bir necha kun kerak bo'ladi.

Biroq, salbiy tomonlari ham bor. Ulardan eng aniqi tayyorgarlikdir. Tartibni yaratish eng qiyin va mas'uliyatli bosqichdir. Matnni qanday tartibga solishni tushunishingiz kerak, uni fotosuratlar va tasvirlar bilan suyultirishingiz, barcha xususiyatlarga mos keladigan materialni tanlashingiz kerak. Va ishlab chiqilgan dizayn sizga to'liq mos keladigan bo'lsa ham, potentsial mijoz bukletni o'qimasligi ehtimoli yuqori. Varaqalar va broshyuralar bilan bu ma'noda osonroq. Birinchisiga kelsak, barcha muhim ma'lumotlarni o'qish uchun ularga bir qarash kifoya qiladi va risolalarga dastlab boshqacha munosabatda bo'lishadi, chunki ular juda ko'p matnni o'z ichiga olganligini darhol tushunishadi va odam sizning brendingiz yoki mahsulotingiz bilan batafsilroq tanishish uchun ularni aniq qabul qiladi. Buklet varaqalar va broshyuralar orasida joylashgan, shuning uchun u o'z vazifasini yaxshi bajarishi uchun siz dizaynni diqqat bilan ko'rib chiqishingiz va muvozanatni saqlashingiz kerak.

Broshyuralarning asosiy afzalligi ularning o'lchamidir. Bunday mahsulotda ko'p sahifalar yaratishingiz mumkinligi sababli, risolada juda ko'p matn mavjud. Unda matnni qisqartirmasdan, xohlagan narsani chop etishingiz mumkin.

Biroq, sezilarli kamchiliklar mavjud. Asosiysi, yuqori narx va uzoq ishlab chiqarish muddati. Broshyura tartibini yaratish, chop etish va chop etishdan keyingi ishlov berish, boshqa reklama chop etishni tanlaganingizdan ko'ra ko'proq vaqt talab etadi.

Broshyura va bukletlar hali ham reklama mahsulotlarining eng mashhur turlaridan biri hisoblanadi. Ularning zaif tomonlariga qaramay, ular bir qator aniq afzalliklarga ega, shuning uchun ular talabda qolmoqda. Ko'pgina kompaniyalar o'zlarining foydaliligini tushunishadi, shuning uchun ular bunday bosma materiallarni bosib chiqarishga buyurtma berishadi. Agar siz ham matbaa haqidagi eng dahshatli orzularingizni ro'yobga chiqara oladigan mutaxassislarni qidirayotgan bo'lsangiz, Copy.uz siz qidirayotgan narsadir!

2024 yil 30 mart
0

Shuningdek o'qing

statya-pro-pamagu-marvarid Arzon narxda noyob chop etish: Pearl dizayner qog'ozida tashrif qog'ozini chop etish Siz ajralib turishingiz va esda qolishingiz mumkin bo'lgan tashrif qog'ozlarini qidiryapsizmi? Bunday holda, maxsus dizayner qog'ozida chop etilgan tashrif qog'ozlariga e'tibor bering. Bunday tashrif qog'ozlari uchun eng qiziqarli variantlardan biri bu Pearl qog'ozidagi tashrif qog'ozlari. Pearl qog'oz va uning tashrif qog'ozlarini tayyorlash uchun xususiyatlari Pearl qog'oz yuqori zichlikli, marvarid porlashi va silliq [...] 2024 yil 14 iyul kitoblarni o'zingni chop et-6 Qanday qilib muallif o'zi kitob nashr qilishi mumkin? Ko'pgina mualliflar kitobni faqat nashriyotga murojaat qilish orqali chop etishingiz mumkin deb o'ylashadi. Lekin bosmaxonaga murojaat qilib, o‘zingiz ham kitob chiqarishingiz mumkin. Ushbu maqolada biz bosmaxonada kitob chop etish jarayonini, uning bosqichlari va texnologiyalarining ahamiyatini ko'rib chiqamiz, shuningdek, zamonaviy bosmaxonalar mualliflarning g'oyalarini kitob durdonasiga aylantirishini o'rganamiz. Kitobni bosmaxonada chop etishning afzalliklari […] 2024 yil 5 iyun vsyo-o-myaghkom-pereplyote-8 Yumshoq muqova haqida hamma narsa: uning turlari, ijobiy va salbiy tomonlari, qattiq muqovali muqovali muqovalidan farqlari Shaxsiy kitob yaratmoqchi bo'lganingizda, paydo bo'ladigan asosiy savollardan biri qaysi bog'lashni tanlashdir: qattiq muqovali yoki yumshoq muqovali? Bosmaxonaga murojaat qilganlarning aksariyati yumshoq muqovali kitoblarni chop etishni afzal ko'radi. Yumshoq muqovali kitoblarni ishlab chiqarish arzonroq bo'lgani uchun bunday bosmaning ishlab chiqarish tezligi yuqori, yumshoq tarjimaning ko'plab variantlari mavjud va u […] 2024 yil 3 may laminatsiya nima-12 Laminatsiya nima va u sizning reklama stikerlaringizni qanday yaxshilashi mumkin? Chop etish qog'oz yoki kartondan qilingan. Va bunday materiallar vaqt o'tishi bilan yomonlashadi. Ammo agar siz uni himoya qilsangiz, bosilgan mahsulot ancha uzoq davom etadi. Bunga laminatsiya yordam beradi. Laminatsiya nima? Laminatsiya - bu bosma mahsulotlarni namlik yoki quyosh nuri kabi tashqi ta'sirlardan qo'shimcha himoya qilish uchun himoya qatlamini qo'llash, […] 2024 yil 6 aprel bo'sh-dunyo sizning-brendingiz-haqida-biladi-2 Butun dunyo sizning brendingiz haqida bilsin: reklama esdalik sovg'alari Reklama suvenirlari uzoq tarixga ega. Taxminlarga ko'ra, birinchi bunday mahsulot 1789 yilda Jorj Vashingtonning Amerika Qo'shma Shtatlarining birinchi prezidenti etib saylanishi munosabati bilan chiqarilgan esdalik nishoni edi. Biroq, bugungi kunda biz biladigan shakldagi reklama esdalik sovg'alari o'tgan asrning oxiriga qadar paydo bo'lmagan. 1886 yilda Ogayo shtatida yashovchi Jasper Mik keldi [...] 2024 yil 5 aprel sovg'a sertifikatlarini chop etish orqali sotishni qanday oshirish mumkin - 2 Sotishni qanday oshirish mumkin? Biz sovg'a sertifikatlarini chop etamiz! Copy.uz'da sovg'a sertifikatlarini chop etish Har qanday biznes reklama uchun katta byudjet ajratmasdan iloji boricha ko'proq mijozlarni jalb qilishni xohlaydi. Mijozlar bazasini ko'paytirishning eng samarali usullaridan biri bu sovg'a sertifikatlari. Copy.uz sertifikatlarning katta assortimentini ishlab chiqish va chop etish bilan shug'ullanadi. Sovg'a sertifikati - bu bosma mahsulot bo'lib, egasiga mahsulot yoki [...] 2024 yil 3 aprel bosmaning qadimiy usuli-1 Bugungi kunda ham dolzarb bo'lgan qadimiy bosib chiqarish usuli Copy.uz saytida esdalik sovg'alari va boshqa bosma mahsulotlar uchun ipak ekranli bosib chiqarish haqli ravishda eng mashhur chop etish usullaridan biri hisoblanadi. Ushbu usul to'qimachilik mahsulotlariga - futbolkalar va kozoklardan soyabon va sumkalargacha - shuningdek, tashrif qog'ozlari, kalendarlar va suvenirlar kabi bosma mahsulotlarga tasvirlarni qo'llash uchun ishlatiladi. Silkscreen bosib chiqarish qanday amalga oshiriladi? Silkscreen bosib chiqarish, shuningdek, ekranli chop etish sifatida ham tanilgan […] 2024 yil 1 aprel ijodiy-yangilash-qanday-sotish-ko'paytirish-2 Ijodiy qadoqlash: javonda qanday ajralib turish kerak So'nggi marta do'konda bo'lganingizni va javondan ilgari sotib olmagan mahsulotni olganingizni eslashga harakat qiling. Nima uchun qo'lingiz o'sha mahsulotga yetib keldi? Sizning e'tiboringizni nima tortdi? Katta ehtimol bilan siz qadoqlash tufayli tanlagansiz. Axir, bu mahsulotning yuzi, to'g'rirog'i, "kiyim" va qadoqlash ko'pincha hatto [...] 2024 yil 31 mart ofset-nega-ular-vibratsiyali-10 Ofset: Nima uchun rangli chop etish uchun tanlangan? Toshkentdagi Copy.uz bosmaxonasida ofset bosma: istalgan nashrni shoshilinch chop etish Zamonaviy bosmaxonalar bosma mahsulotlarni chop etishning ko'plab usullarini taklif etadi. Qaysi variantni siz uchun to'g'ri tanlash bir necha omillarga bog'liq: sizga qanday mahsulotlar kerak, qaysi materialda chop etilishi kerak, qanday shaklga ega bo'lishi kerak; buyurtma qanchalik zudlik bilan bajarilishi kerak; bosma materiallarni chop etish maqsadlari. […] 2024 yil 29 mart kompaniya-blankalar-nega-kerak-1 Blankalar - ular nima uchun kerak, nimaga e'tibor berish kerak Biznes reklama va o'z shaxsiyatiga muhtoj. Klassik vositalar reklama bilan yordam berishi mumkin: jamoat joylarida reklama varaqalari, bannerlar, plakatlar va plakatlar. Yuqorida aytilganlarning barchasiga qo'shimcha ravishda, brend identifikatori "kichik" bosma materiallar bilan yaxshilanishi mumkin: tashrif qog'ozlari, ish yuritish buyumlari, ofis belgilari, logotipli suvenirlar. Bu kichik narsalar kabi ko'rinishi mumkin. Lekin ular juda muhim. Chunki bu bilan kompaniya shuni ko'rsatadiki [...] 2024 yil 28 mart
Uy Manzillar