...
Katalog
Blankalar - ular nima uchun kerak, nimaga e'tibor berish kerak - 1-rasm

Blankalar - ular nima uchun kerak, nimaga e'tibor berish kerak

Biznes reklama va o'z shaxsiyatiga muhtoj. Klassik vositalar reklama bilan yordam berishi mumkin: jamoat joylarida reklama varaqalari, bannerlar, plakatlar va plakatlar. Yuqorida aytilganlarning barchasiga qo'shimcha ravishda, brend identifikatorini "kichik" chop etish orqali oshirish mumkin: tashrif qog'ozlari, ish yuritish buyumlari, ofis belgilari, logotipli suvenirlar. Bu arzimas narsalarga o'xshaydi. Lekin ular juda muhim. Chunki bu bilan kompaniya o‘zining yuzi borligini, eslab qolishini va taassurot qoldirishini ko‘rsatadi. Hamkorlar ham bunday tashkilotga katta ishonch bildiradilar.

Blanka nima va u qachon ishlatiladi?

Tashkilotlar uchun bunday bosma mahsulotlar turlaridan biri blankadir. Bunday qog'ozlar hujjat aylanishida qo'llaniladi: ichki va tashqi. Blankalar turli hujjatlarni rasmiylashtirish uchun ishlatiladi:

  • kompaniya rahbariyatining buyruqlari;
  • moliyaviy hisobotlar:
  • tijorat takliflari;
  • ish yozishmalar;
  • minnatdorchilik xatlari;
  • rasmiy xatlar;
  • xodimlar va hamkorlarning turli bayramlari bilan tabriklaymiz.

Hujjatlar oqimiga bunday chop etishni joriy qilish uchun siz shu bilan shug'ullanuvchilarga murojaat qilishingiz kerak shakllarni chop etish. Copy.uz sizga bu borada yordam berishdan xursand bo'ladi!

Bosmaxonadan ariza buyurtma qilish: nimaga e'tibor berish kerak

Antetli qog'ozga misol

Blanka - bu shunchaki hujjat matni tuziladigan qog'oz varaq emas. Bu reklama vositalaridan biri, kompaniyaning yuzi, uni taqdim etish usuli. Shuning uchun dizaynni ishlab chiqishga to'liq yondashish kerak. Agar siz o'zingizga mos keladigan dizaynni topishingiz mumkinligiga ishonchingiz komil bo'lmasa, mutaxassislarga murojaat qilish yaxshiroqdir.

Antetli qog'ozni loyihalashda siz bir nechta narsalarni hisobga olishingiz kerak.

  • Hujjatni o'qish oson va ortiqcha yuklanmagan bo'lishi kerak. Shuning uchun dizayn odatda ikki yoki uchta o'rta o'lchamdagi shriftlardan ko'p bo'lmagan va uchta rangdan ko'p foydalanmaydi.
  • Chiziqlarni kuzatish muhimdir. Odatda o'ngda 1 sm, chapda 2,5 sm, pastda va yuqorida 2 sm qoldiriladi.
  • Logotip varaqning ¼ qismidan ko'p bo'lmasligi kerak. Logotip tasviri yuqori sifatli va juda batafsil bo'lishi kerak: loyqa yoki pikselli emas. Dizayndagi biznesingiz bilan bog'liq bo'lgan boshqa elementlardan ham foydalanishingiz mumkin. Masalan, kompaniyaning korporativ rangidagi lenta.
  • Varaqning markazi matn uchun bepul bo'lishi kerak.
  • Agar formada bir nechta sahifalar bo'lsa, ular raqamlangan bo'lishi kerak.
  • Agar u organik ko'rinadigan bo'lsa, siz bezaklarni qo'shishingiz mumkin. Misol uchun, agar ular tartibga yaxshi mos tushsa yoki chop etishdan keyingi ishlov berishni qo'llasa, shaklga qo'shimcha rasmlarni joylashtirishingiz mumkin. Bunday tartiblar sizning shakllaringizni chop etish narxini oshiradi, ammo ular ancha ta'sirli ko'rinadi.

Blankada qanday ma'lumotlar bo'lishi kerak?

Blanka - bu hujjatlar tuzilgan qog'oz, shuning uchun u sizning kompaniyangiz haqidagi aloqa ma'lumotlarini o'z ichiga olishi kerak. Bu maʼlumotlarga quyidagilar kiradi:

  • Shirkat nomi;
  • huquqiy shakl;
  • tafsilotlar;
  • aloqa ma'lumotlari, ya'ni telefon raqamlari, veb-saytingiz, elektron pochta manzilingiz, kompaniyaning haqiqiy va yuridik manzili.

Shuningdek, harf raqami va u yozilgan sana uchun maydon bo'lishi kerak.

Dizaynga qarab varaqda kompaniya, logotip va boshqa elementlar haqidagi ma'lumotlar joylashtiriladi. Biz eng keng tarqalgan variantlardan bir nechtasini berishimiz mumkin:

  • logotip yuqori burchaklardan biriga, boshqasiga esa asosiy ma'lumotlar joylashtirilishi mumkin;
  • logotipni tepaga va uning yon tomonlariga ma'lumotlarni joylashtirishingiz mumkin;
  • Logotip va ba'zi ma'lumotlar, masalan, manzil va aloqa ma'lumotlari yuqori qismida, bank rekvizitlari esa varaqning pastki qismida joylashtirilishi mumkin.

Qog'oz va chop etish usulini tanlash

Bir xil uslubdagi blanka va boshqa tashrif qog'oziga misol

Shakllarni tayyorlash uchun odatda neytral rangli qog'oz ishlatiladi: ko'pincha oq, lekin kulrang yoki bej soyalar ham mavjud. Klassik format A4. Qog'oz yuqori sifatli va yaxshi zichlikka ega bo'lishi kerak. Bunday qog'ozda katta hajmdagi blankalarni chop etish juda qimmatga tushishi mumkin, shuning uchun ko'plab kompaniyalar murosaga kelishadi va 2 variantni buyurtma qilishadi. Qalinroq qog'ozdagi blankalar tashqi yozishmalar uchun, oddiy qog'ozda esa - tashkilot ichidagi hujjatlar aylanishi uchun ishlatiladi.

Tartibni loyihalashtirib, qog'ozni tanlaganingizdan so'ng, rang testini o'tkazishingiz kerak bo'ladi. Bu qanday ma'nono bildiradi? Har bir bosmaxona o'z mashinalari uchun o'z bosib chiqarish sozlamalariga ega. Agar siz sof oq emas, biroz soyali qog'ozni tanlagan bo'lsangiz, logotip va boshqa ma'lumotlar, mashina sozlamalariga qarab, aniq ko'rinmasligi yoki unchalik yorqin ko'rinmasligi mumkin. Chop etish testi hamma narsa aniq ko'rinadiganligiga ishonch hosil qiladi. Agar natija sizga yoqmasa, qog'ozni o'zgartirish tavsiya etiladi. Barcha talablaringizga javob beradigan qog'ozni topganingizdan so'ng, siz kutgan yakuniy natijaga erishishingiz uchun bosib chiqarish rang testingizga muvofiq amalga oshirilganligiga va o'zgartirilmasligiga ishonch hosil qilishingiz kerak.

Bosma shakllar har qanday kompaniya uchun juda muhim bosma hisoblanadi. Albatta, hujjat aylanishi ularsiz amalga oshirilishi mumkin, ammo ular tashkilotning to'g'ri imidjini yaratishga yordam beradi, uning o'ziga xosligini ta'kidlaydi, shuningdek, reklama sifatida ishlaydi. Sizdan, mijozlardan va hamkorlardan, joriy va potentsial xatlarni qabul qilish sizning kompaniya logotipi, kontaktlar va shakllardagi asosiy ma'lumotlarni ko'radi.

2024 yil 28 mart
0

Shuningdek o'qing

statya-pro-pamagu-marvarid Arzon narxda noyob chop etish: Pearl dizayner qog'ozida tashrif qog'ozini chop etish Siz ajralib turishingiz va esda qolishingiz mumkin bo'lgan tashrif qog'ozlarini qidiryapsizmi? Bunday holda, maxsus dizayner qog'ozida chop etilgan tashrif qog'ozlariga e'tibor bering. Bunday tashrif qog'ozlari uchun eng qiziqarli variantlardan biri bu Pearl qog'ozidagi tashrif qog'ozlari. Pearl qog'oz va uning tashrif qog'ozlarini tayyorlash uchun xususiyatlari Pearl qog'oz yuqori zichlikli, marvarid porlashi va silliq [...] 2024 yil 14 iyul kitoblarni o'zingni chop et-6 Qanday qilib muallif o'zi kitob nashr qilishi mumkin? Ko'pgina mualliflar kitobni faqat nashriyotga murojaat qilish orqali chop etishingiz mumkin deb o'ylashadi. Lekin bosmaxonaga murojaat qilib, o‘zingiz ham kitob chiqarishingiz mumkin. Ushbu maqolada biz bosmaxonada kitob chop etish jarayonini, uning bosqichlari va texnologiyalarining ahamiyatini ko'rib chiqamiz, shuningdek, zamonaviy bosmaxonalar mualliflarning g'oyalarini kitob durdonasiga aylantirishini o'rganamiz. Kitobni bosmaxonada chop etishning afzalliklari […] 2024 yil 5 iyun vsyo-o-myaghkom-pereplyote-8 Yumshoq muqova haqida hamma narsa: uning turlari, ijobiy va salbiy tomonlari, qattiq muqovali muqovali muqovalidan farqlari Shaxsiy kitob yaratmoqchi bo'lganingizda, paydo bo'ladigan asosiy savollardan biri qaysi bog'lashni tanlashdir: qattiq muqovali yoki yumshoq muqovali? Bosmaxonaga murojaat qilganlarning aksariyati yumshoq muqovali kitoblarni chop etishni afzal ko'radi. Yumshoq muqovali kitoblarni ishlab chiqarish arzonroq bo'lgani uchun bunday bosmaning ishlab chiqarish tezligi yuqori, yumshoq tarjimaning ko'plab variantlari mavjud va u […] 2024 yil 3 may laminatsiya nima-12 Laminatsiya nima va u sizning reklama stikerlaringizni qanday yaxshilashi mumkin? Chop etish qog'oz yoki kartondan qilingan. Va bunday materiallar vaqt o'tishi bilan yomonlashadi. Ammo agar siz uni himoya qilsangiz, bosilgan mahsulot ancha uzoq davom etadi. Bunga laminatsiya yordam beradi. Laminatsiya nima? Laminatsiya - bu bosma mahsulotlarni namlik yoki quyosh nuri kabi tashqi ta'sirlardan qo'shimcha himoya qilish uchun himoya qatlamini qo'llash, […] 2024 yil 6 aprel bo'sh-dunyo sizning-brendingiz-haqida-biladi-2 Butun dunyo sizning brendingiz haqida bilsin: reklama esdalik sovg'alari Reklama suvenirlari uzoq tarixga ega. Taxminlarga ko'ra, birinchi bunday mahsulot 1789 yilda Jorj Vashingtonning Amerika Qo'shma Shtatlarining birinchi prezidenti etib saylanishi munosabati bilan chiqarilgan esdalik nishoni edi. Biroq, bugungi kunda biz biladigan shakldagi reklama esdalik sovg'alari o'tgan asrning oxiriga qadar paydo bo'lmagan. 1886 yilda Ogayo shtatida yashovchi Jasper Mik keldi [...] 2024 yil 5 aprel sovg'a sertifikatlarini chop etish orqali sotishni qanday oshirish mumkin - 2 Sotishni qanday oshirish mumkin? Biz sovg'a sertifikatlarini chop etamiz! Copy.uz'da sovg'a sertifikatlarini chop etish Har qanday biznes reklama uchun katta byudjet ajratmasdan iloji boricha ko'proq mijozlarni jalb qilishni xohlaydi. Mijozlar bazasini ko'paytirishning eng samarali usullaridan biri bu sovg'a sertifikatlari. Copy.uz sertifikatlarning katta assortimentini ishlab chiqish va chop etish bilan shug'ullanadi. Sovg'a sertifikati - bu bosma mahsulot bo'lib, egasiga mahsulot yoki [...] 2024 yil 3 aprel bosmaning qadimiy usuli-1 Bugungi kunda ham dolzarb bo'lgan qadimiy bosib chiqarish usuli Copy.uz saytida esdalik sovg'alari va boshqa bosma mahsulotlar uchun ipak ekranli bosib chiqarish haqli ravishda eng mashhur chop etish usullaridan biri hisoblanadi. Ushbu usul to'qimachilik mahsulotlariga - futbolkalar va kozoklardan soyabon va sumkalargacha - shuningdek, tashrif qog'ozlari, kalendarlar va suvenirlar kabi bosma mahsulotlarga tasvirlarni qo'llash uchun ishlatiladi. Silkscreen bosib chiqarish qanday amalga oshiriladi? Silkscreen bosib chiqarish, shuningdek, ekranli chop etish sifatida ham tanilgan […] 2024 yil 1 aprel ijodiy-yangilash-qanday-sotish-ko'paytirish-2 Ijodiy qadoqlash: javonda qanday ajralib turish kerak So'nggi marta do'konda bo'lganingizni va javondan ilgari sotib olmagan mahsulotni olganingizni eslashga harakat qiling. Nima uchun qo'lingiz o'sha mahsulotga yetib keldi? Sizning e'tiboringizni nima tortdi? Katta ehtimol bilan siz qadoqlash tufayli tanlagansiz. Axir, bu mahsulotning yuzi, to'g'rirog'i, "kiyim" va qadoqlash ko'pincha hatto [...] 2024 yil 31 mart chem-buklet-otlichaetsya-ot-broshury-4 Buklet va broshyura o'rtasidagi farq nima? Klassik bosib chiqarish asta-sekin, lekin barqaror ravishda o'z mashhurligini yo'qotmoqda va qog'oz mahsulotlari onlayn reklama: veb-saytlar va ijtimoiy tarmoqlardagi akkauntlar bilan almashtirilmoqda, degan fikrni tobora ko'proq uchratish mumkin. Va agar kimdir bunga qisman rozi bo'lsa ham, bosma reklama hali ham biznesni ilgari surishning eng muhim elementi ekanligini inkor etib bo'lmaydi: u yangi mijozlarni jalb qilishga yordam beradi va [...] 2024 yil 30 mart ofset-nega-ular-vibratsiyali-10 Ofset: Nima uchun rangli chop etish uchun tanlangan? Toshkentdagi Copy.uz bosmaxonasida ofset bosma: istalgan nashrni shoshilinch chop etish Zamonaviy bosmaxonalar bosma mahsulotlarni chop etishning ko'plab usullarini taklif etadi. Qaysi variantni siz uchun to'g'ri tanlash bir necha omillarga bog'liq: sizga qanday mahsulotlar kerak, qaysi materialda chop etilishi kerak, qanday shaklga ega bo'lishi kerak; buyurtma qanchalik zudlik bilan bajarilishi kerak; bosma materiallarni chop etish maqsadlari. […] 2024 yil 29 mart
Uy Manzillar