...
Katalog
Ijodiy qadoqlash: javonda qanday ajralib turish kerak - 1-rasm

Ijodiy qadoqlash: javonda qanday ajralib turish kerak

Oxirgi marta qachon do'konda bo'lganingizni va javondan ilgari sotib olmagan narsangizni eslashga harakat qiling. Nima uchun qo'lingiz o'sha buyumga yetib keldi? Sizning e'tiboringizni nima tortdi?

Katta ehtimol bilan siz qadoqlash tufayli tanlagansiz. Axir, bu mahsulotning yuzi, yoki to'g'rirog'i, "kiyim" va qadoqlash ko'pincha uning tarkibidan ham yorqinroq bo'ladi.

Tadqiqotlar shuni ko'rsatadiki, har 10 kishidan 8 tasi birinchi navbatda mahsulotning qadoqlanishiga e'tibor beradi. Shuning uchun u mahsulotning eng muhim elementidir. Mahsulotlar turi kundan kunga ortib borayotganini hisobga olsak, har bir mahsulotning do‘kon peshtaxtalarida ajralib turishi tobora qiyinlashib bormoqda. Biroq, bu amalga oshirilishi mumkin bo'lgan vazifadir.

Agar siz o'z mahsulotingizni qanday qilib eng ko'zga ko'ringan qilish haqida o'ylasangiz, biz sizga taklif qilamiz ilhom uchun ba'zi fikrlar.

  • Ekologik toza. Bugungi kunda atrof-muhitga g'amxo'rlik qilish global tendentsiyadir. Tobora ko'proq odamlar mahsulotlarning ekologik tozaligiga e'tibor berishadi, plastmassadan voz kechish va tabiatni himoya qilishga harakat qilishadi. Va siz atrofingizdagi dunyoning tozaligiga o'z hissangizni qo'shishingiz va ekologik toza mahsulotlarga klassik qadoqlashdan voz kechish orqali e'tiborni jalb qilishingiz mumkin. Nega, masalan, mahsulotingizni qo'lbola qog'ozga yoki kartonga o'rash kerak emas? Shunday qilib, siz, albatta, olomondan ajralib turasiz va e'tiborni jalb qilasiz.
  • Minimalizm. Hech qachon do'kon javonlarini ko'rib, boshingiz aylanayotganini sezganmisiz? Yoqimli shriftlarga ega juda ko'p yorqin paketlar, juda ko'p mayda detallar, juda ko'p turli xil dizayn echimlari. Bunday vaziyatda ajralib turishingizga nima yordam beradi? To'g'ri, soddalik yoki hatto minimalizm. Bunday qadoqlash butun palitraning fonida sezilarli bitta rangli nuqtaga aylanadi. Bundan tashqari, u darhol potentsial xaridorga signal yuboradi: ishlab chiqaruvchi barcha sa'y-harakatlarini qadoqlash uchun emas, balki tarkibga qaratadi. Nihoyat, minimalizm qiziq. Xaridor bunday mahsulotni olib, uni o'ziga aylantirmoqchi va bunday sirli "kiyim" bilan o'ralgan narsalarni o'qishni xohlaydi.

Qadoqlashda minimalizmga misol

  • Ichkarida nima borligini ko'rsatish. Oldingi nuqtada biz ba'zida sir qo'shimcha qiziqish uyg'otishi haqida gapirgan edik. Va ba'zida uning antagonisti, ochiqligi, xuddi shunday tarzda ishlaydi. Mahsulotingizni shaffof qo'shimchalar bilan karton qutiga joylashtirishingiz mumkin. Shunda xaridor tovarning tashqi ko‘rinishini vitrinaning o‘zidayoq baholay oladi. Va bu sizning mahsulotingiz foydasiga jiddiy argumentga aylanishi mumkin.
  • Umidlarni aldash. Tasavvur qiling-a, siz gigiena do'konida sut qutisini ko'rasiz. G'alati, to'g'rimi? Siz uni olasiz va u shampun bo'lib chiqadi. Bunday g'ayrioddiy qadoqlash e'tiborni jalb qila olmaydi. Aytgancha, g'ayrioddiy shakllar ham ma'lumotga ega bo'lishi mumkin. Misol uchun, qulupnay shaklidagi yuz kremi idishi xaridorga mahsulot tarkibidagi qaysi tarkibiy qism eng muhim ekanligini darhol bilib oladi.
  • Rang axborot manbai sifatida. Quyosh kremi ishlab chiqaruvchilardan biri o'z mahsuloti uchun noodatiy yechim topdi. Kremning naychalari ularga qo'llaniladigan gradientga ega. Va bu gradientning ranglari qanchalik quyuqroq bo'lsa, quyoshdan himoyalanish darajasi shunchalik yuqori bo'ladi. Yechim o'zining soddaligi bilan deyarli mohir va bir vaqtning o'zida 2 ta maqsadga erishadi. Birinchidan, bu xaridorlarga qanday krem kerakligini tushunishni osonlashtiradi, bu rangdan aniq, paketning orqa tomonidagi ma'lumotlarni o'qishga hojat yo'q. Va ikkinchidan, paket shunchaki zamonaviy ko'rinadi.
  • Bir oz bayram qo'shing. Agar sizning mahsulotingiz ajoyib mavsumiy sovg'a varianti bo'lsa, masalan, 8 mart yoki Yangi yil uchun yoki har qanday bayram uchun ajoyib sovg'a bo'lishi mumkin bo'lsa, uni qadoqlashda ta'kidlang. Siz mahsulotni shunday qadoqlashingiz mumkinki, uni ochish sovg'alarni ochishga o'xshaydi. Qutiga yoki o'ramiga tabriklar yoki tilaklar bilan kichik kartani qo'yishingiz mumkin. Mavsumiy bayram bilan tabriklarni to'g'ridan-to'g'ri qadoqlashda yozishingiz mumkin. Boshqacha qilib aytganda, bu holda variantlar faqat sizning tasavvuringiz bilan cheklangan.

Ehtimol, sizda asl qadoqlash g'oyasi allaqachon mavjud va uni amalga oshirish qolganmi? Yoki siz ijodiy qadoqlashni o'ylab topadigan va uni siz uchun chop etadigan odamni qidirayotgandirsiz? Har holda Copy.uz saytiga murojaat qiling. Biz ishlab chiqarish bilan shug'ullanamiz turli xil bosib chiqarish va har qanday orzuingizni, hatto eng dahshatli orzuingizni ham amalga oshirishga qodir.

2024 yil 31 mart
0

Shuningdek o'qing

statya-pro-pamagu-marvarid Arzon narxda noyob chop etish: Pearl dizayner qog'ozida tashrif qog'ozini chop etish Siz ajralib turishingiz va esda qolishingiz mumkin bo'lgan tashrif qog'ozlarini qidiryapsizmi? Bunday holda, maxsus dizayner qog'ozida chop etilgan tashrif qog'ozlariga e'tibor bering. Bunday tashrif qog'ozlari uchun eng qiziqarli variantlardan biri bu Pearl qog'ozidagi tashrif qog'ozlari. Pearl qog'oz va uning tashrif qog'ozlarini tayyorlash uchun xususiyatlari Pearl qog'oz yuqori zichlikli, marvarid porlashi va silliq [...] 2024 yil 14 iyul kitoblarni o'zingni chop et-6 Qanday qilib muallif o'zi kitob nashr qilishi mumkin? Ko'pgina mualliflar kitobni faqat nashriyotga murojaat qilish orqali chop etishingiz mumkin deb o'ylashadi. Lekin bosmaxonaga murojaat qilib, o‘zingiz ham kitob chiqarishingiz mumkin. Ushbu maqolada biz bosmaxonada kitob chop etish jarayonini, uning bosqichlari va texnologiyalarining ahamiyatini ko'rib chiqamiz, shuningdek, zamonaviy bosmaxonalar mualliflarning g'oyalarini kitob durdonasiga aylantirishini o'rganamiz. Kitobni bosmaxonada chop etishning afzalliklari […] 2024 yil 5 iyun vsyo-o-myaghkom-pereplyote-8 Yumshoq muqova haqida hamma narsa: uning turlari, ijobiy va salbiy tomonlari, qattiq muqovali muqovali muqovalidan farqlari Shaxsiy kitob yaratmoqchi bo'lganingizda, paydo bo'ladigan asosiy savollardan biri qaysi bog'lashni tanlashdir: qattiq muqovali yoki yumshoq muqovali? Bosmaxonaga murojaat qilganlarning aksariyati yumshoq muqovali kitoblarni chop etishni afzal ko'radi. Yumshoq muqovali kitoblarni ishlab chiqarish arzonroq bo'lgani uchun bunday bosmaning ishlab chiqarish tezligi yuqori, yumshoq tarjimaning ko'plab variantlari mavjud va u […] 2024 yil 3 may laminatsiya nima-12 Laminatsiya nima va u sizning reklama stikerlaringizni qanday yaxshilashi mumkin? Chop etish qog'oz yoki kartondan qilingan. Va bunday materiallar vaqt o'tishi bilan yomonlashadi. Ammo agar siz uni himoya qilsangiz, bosilgan mahsulot ancha uzoq davom etadi. Bunga laminatsiya yordam beradi. Laminatsiya nima? Laminatsiya - bu bosma mahsulotlarni namlik yoki quyosh nuri kabi tashqi ta'sirlardan qo'shimcha himoya qilish uchun himoya qatlamini qo'llash, […] 2024 yil 6 aprel bo'sh-dunyo sizning-brendingiz-haqida-biladi-2 Butun dunyo sizning brendingiz haqida bilsin: reklama esdalik sovg'alari Reklama suvenirlari uzoq tarixga ega. Taxminlarga ko'ra, birinchi bunday mahsulot 1789 yilda Jorj Vashingtonning Amerika Qo'shma Shtatlarining birinchi prezidenti etib saylanishi munosabati bilan chiqarilgan esdalik nishoni edi. Biroq, bugungi kunda biz biladigan shakldagi reklama esdalik sovg'alari o'tgan asrning oxiriga qadar paydo bo'lmagan. 1886 yilda Ogayo shtatida yashovchi Jasper Mik keldi [...] 2024 yil 5 aprel sovg'a sertifikatlarini chop etish orqali sotishni qanday oshirish mumkin - 2 Sotishni qanday oshirish mumkin? Biz sovg'a sertifikatlarini chop etamiz! Copy.uz'da sovg'a sertifikatlarini chop etish Har qanday biznes reklama uchun katta byudjet ajratmasdan iloji boricha ko'proq mijozlarni jalb qilishni xohlaydi. Mijozlar bazasini ko'paytirishning eng samarali usullaridan biri bu sovg'a sertifikatlari. Copy.uz sertifikatlarning katta assortimentini ishlab chiqish va chop etish bilan shug'ullanadi. Sovg'a sertifikati - bu bosma mahsulot bo'lib, egasiga mahsulot yoki [...] 2024 yil 3 aprel bosmaning qadimiy usuli-1 Bugungi kunda ham dolzarb bo'lgan qadimiy bosib chiqarish usuli Copy.uz saytida esdalik sovg'alari va boshqa bosma mahsulotlar uchun ipak ekranli bosib chiqarish haqli ravishda eng mashhur chop etish usullaridan biri hisoblanadi. Ushbu usul to'qimachilik mahsulotlariga - futbolkalar va kozoklardan soyabon va sumkalargacha - shuningdek, tashrif qog'ozlari, kalendarlar va suvenirlar kabi bosma mahsulotlarga tasvirlarni qo'llash uchun ishlatiladi. Silkscreen bosib chiqarish qanday amalga oshiriladi? Silkscreen bosib chiqarish, shuningdek, ekranli chop etish sifatida ham tanilgan […] 2024 yil 1 aprel chem-buklet-otlichaetsya-ot-broshury-4 Buklet va broshyura o'rtasidagi farq nima? Klassik bosib chiqarish asta-sekin, lekin barqaror ravishda o'z mashhurligini yo'qotmoqda va qog'oz mahsulotlari onlayn reklama: veb-saytlar va ijtimoiy tarmoqlardagi akkauntlar bilan almashtirilmoqda, degan fikrni tobora ko'proq uchratish mumkin. Va agar kimdir bunga qisman rozi bo'lsa ham, bosma reklama hali ham biznesni ilgari surishning eng muhim elementi ekanligini inkor etib bo'lmaydi: u yangi mijozlarni jalb qilishga yordam beradi va [...] 2024 yil 30 mart ofset-nega-ular-vibratsiyali-10 Ofset: Nima uchun rangli chop etish uchun tanlangan? Toshkentdagi Copy.uz bosmaxonasida ofset bosma: istalgan nashrni shoshilinch chop etish Zamonaviy bosmaxonalar bosma mahsulotlarni chop etishning ko'plab usullarini taklif etadi. Qaysi variantni siz uchun to'g'ri tanlash bir necha omillarga bog'liq: sizga qanday mahsulotlar kerak, qaysi materialda chop etilishi kerak, qanday shaklga ega bo'lishi kerak; buyurtma qanchalik zudlik bilan bajarilishi kerak; bosma materiallarni chop etish maqsadlari. […] 2024 yil 29 mart kompaniya-blankalar-nega-kerak-1 Blankalar - ular nima uchun kerak, nimaga e'tibor berish kerak Biznes reklama va o'z shaxsiyatiga muhtoj. Klassik vositalar reklama bilan yordam berishi mumkin: jamoat joylarida reklama varaqalari, bannerlar, plakatlar va plakatlar. Yuqorida aytilganlarning barchasiga qo'shimcha ravishda, brend identifikatori "kichik" bosma materiallar bilan yaxshilanishi mumkin: tashrif qog'ozlari, ish yuritish buyumlari, ofis belgilari, logotipli suvenirlar. Bu kichik narsalar kabi ko'rinishi mumkin. Lekin ular juda muhim. Chunki bu bilan kompaniya shuni ko'rsatadiki [...] 2024 yil 28 mart
Uy Manzillar