...
Katalog
Butun dunyo sizning brendingiz haqida bilsin: reklama esdalik sovg'alari - 1-rasm

Butun dunyo sizning brendingiz haqida bilsin: reklama esdalik sovg'alari

Reklama suvenirlari uzoq tarixga ega. Taxminlarga ko'ra, birinchi bunday mahsulot 1789 yilda Jorj Vashingtonning Amerika Qo'shma Shtatlarining birinchi prezidenti etib saylanishi munosabati bilan chiqarilgan esdalik nishoni edi. Biroq, bugungi kunda biz biladigan shakldagi reklama esdalik sovg'alari faqat o'tgan asrning oxirida paydo bo'lgan. 1886 yilda Ogayo shtatida yashovchi Jasper Mik mahalliy poyabzal do'konining egasiga xuddi shu do'konning reklamasini kanvas sumkalarga chop etish g'oyasi bilan keldi. Bu qaror savdo hajmini oshirishga yordam berdi va oddiygina gazetachi, bosmaxona bilan nimadir qilishni va ozgina pul ishlab olishni istagan, butun bir sanoatning asoschisiga aylandi. Ko'p o'tmay, Meek raqobatchilarga ega bo'la boshladi va 20-asrning boshlarida 12 ta reklama mahsulotlarini ishlab chiqaruvchilar savdo uyushmasini tuzdilar. Aytgancha, assotsiatsiya bugungi kunda ham mavjud va 15 000 dan ortiq tashkilotlar unga a'zo. Shunday qilib, reklama yodgorliklarini ishlab chiqarish shakllandi - bugungi kungacha eng yaxshilaridan biri bo'lgan marketing vositasi.

Rag'batlantiruvchi sovg'alar ofis anjomlaridan tortib dasturxon va to'qimachilik buyumlarigacha bo'lgan narsalarni o'z ichiga olishi mumkin.

Reklama suvenirlari va ularning asosiy xususiyatlari

Reklama suvenirlari - bu kompaniya logotipi bo'lgan mahsulotlar. Bunday mahsulotlar aksessuarlar, ish yuritish buyumlari, ichki bezatish buyumlari, to'qimachilik, bosma mahsulotlar yoki hatto korxona tomonidan ishlab chiqarilgan mahsulotlar bo'lishi mumkin. Reklama esdalik sovg'alari cho'ntak taqvimlari, stikerlar va ruchkalar kabi eng ko'p byudjet buyumlari, shuningdek charm portfellar, qo'l soatlari yoki devor soatlari kabi qimmatbaho buyumlar bo'lishi mumkin. Qoidaga ko'ra, mijozlar bunday esdalik sovg'alarini xarid bilan sovg'a sifatida olishadi. Misol uchun, agar ular ma'lum miqdorda xarid qilsalar, aksiyada qatnashsalar yoki tadbirda qatnashsalar. Bunday sovg'alar hamkorlarga, masalan, hamkorlik shartnomasi imzolangan taqdirda ham berilishi mumkin. Biroq, sheriklarga byudjet reklama esdalik sovg'alarini berish odatiy hol emas.

Rag'batlantiruvchi suvenir sifatida keng turdagi mahsulotlardan foydalanish mumkin.

To'qimachilik mahsulotlari:

  • futbolkalar;
  • qopqoqlar;
  • sumkalar;
  • paypoq;
  • sochiqlar;
  • adyol.

Yaxshi kichik narsalar:

  • kalit zanjirlar;
  • chiroqlar;
  • magnitlar;
  • zajigalkalar;
  • soyabonlar;
  • kauchuk bilaguzuklar.

Kantselyariya buyumlari:

  • yozuvchi qalamlar;
  • qalamlar;
  • bloknotlar;
  • daftarlari.

Idishlar:

  • krujkalar;
  • termo krujkalar;
  • suv idishlari;
  • termoslar;
  • plitalar;
  • idishlar to'plami.

Elektron qurilmalar uchun aksessuarlar:

  • flesh-kartalar;
  • telefon qutilari;
  • minigarnituralar;
  • tashqi batareyalar.

Chop etilgan mahsulotlar:

Esdalik sovg'alarini tanlashda shuni yodda tutish kerakki, ularni qabul qiluvchi xaridor va mijozlar nafaqat sizning logotipingizga, balki mahsulotning o'ziga ham e'tibor berishadi. Bu potentsial mijozning ongida sizning biznesingiz bilan bog'lanishni yaratadi. Shunday qilib, agar siz muhim ko'rgazmaga kelsangiz va barcha potentsial mijozlarga kompaniya logotipi yoki cho'ntak kalendarlari bilan qalamlar bersangiz, sizning kompaniyangiz ko'pchilik tomonidan oddiy deb hisoblanadi. Eng yomon holatda, bunday zerikarli yodgorlik tanlovi siz bilan salbiy munosabatni keltirib chiqarishi mumkin. Shuning uchun, qanday esdalik sovg'alarini berishni tanlashda siz original bo'lishingiz kerak.

Yodgorlik sifatida oddiy narsalarni bermaslik uchun bugungi kunda kompaniyalar odatda amaliy, ammo oddiy bo'lmagan narsalarni (masalan, xaridor sumkasi, flesh-disk yoki soyabon) yoki nostandart narsalarni (masalan, original dizayndagi g'ayrioddiy kalit zanjir, kichik chiroq, original stol soati yoki portativ dinamik) tanlaydilar. Mijoz bunday suvenirlarni tashlab yuborishi dargumon, lekin kundalik hayotda ulardan foydalanishni topadi, bu sizning brendingiz doimo uning ko'z o'ngida bo'lishini anglatadi.

Asl mahsulotlarni tanlashga boshqa tomondan yondashishingiz mumkin. Reklama esdalik sovg'alari sifatida siz juda klassik narsani tanlashingiz mumkin, ammo dizaynni yarating, bu sizni shubhasiz banallik bilan bog'lamaydi. Biroq, bunday dizayn uchun mutaxassislarga murojaat qilishingiz kerak.

Rag'batlantiruvchi suvenirlar qo'llaniladigan maqsadlar

Biz reklama esdalik sovg'alari nima ekanligini aniqladik. Lekin ular qanday maqsadlarda foydalaniladi? Bir nechta bor.

Rag'batlantiruvchi suvenirlarning yagona brendingi

  • Savdoni oshirish uchun. Rag'batlantiruvchi mahsulotlar reklama bilan bir xil maqsadlarga xizmat qilishi mumkin. Biroq, reklama to'g'ridan-to'g'ri mahsulotni sotib olishga chaqirsa yoki aktsiyalar yoki yangi mahsulotlar haqida gapirsa, reklama esdalik sovg'alari yashirincha harakat qiladi. Ular brendning tan olinishini oshiradilar, chunki ular odatda potentsial mijozlarning ko'z o'ngida bo'lishadi, shuning uchun o'sha mijozlar doimiy ravishda kompaniya logotipini ko'rishadi. Shu sababli, brend yanada taniqli bo'ladi, iste'molchilar ijobiy assotsiatsiyalar hosil qiladi va to'g'ridan-to'g'ri reklama samaraliroq bo'ladi.
  • Kompaniyaning imidjini yaxshilash uchun. Agar reklama esdalik sovg'alari sifatli tayyorlangan bo'lsa, chiroyli ko'rinishga ega va o'z egasiga uzoq vaqt xizmat qila olsa, ular kompaniya obro'si uchun ishlaydi. Bunday mahsulotlarni ko'rib, mijozlar kompaniya o'z imidjiga juda jiddiy qarashini va mijozlarga - hozirgi va kelajakka hurmat bilan qarashini tushunishadi.
  • Brend xabardorligini oshirish uchun. Agar yodgorlik to'qimachilik bo'lsa, masalan, xaridor sumkasi, qalpoqcha, soyabon yoki futbolka bo'lsa, mijoz bu narsani ko'chada o'ziga qo'yadi yoki yomg'ir paytida o'zi bilan olib yuradi. Shunday qilib, sizning biznesingiz logotipi ko'p odamlar tomonidan ko'riladi. Bundan tashqari, u turli joylarda bunday esdalik sovg'asi bilan bir necha bor paydo bo'ladi. Bu tashqi reklamaning ko'plab usullaridan ko'ra samaraliroq bo'lishi mumkin.
  • Doimiy mijozlarga minnatdorchilik bildirish. Har bir inson sovg'a olishni yaxshi ko'radi. Ayniqsa, ular foydali va original bo'lsa. Bundan tashqari, shu tarzda biznes va doimiy mijozlar o'rtasida mustahkam aloqa o'rnatiladi.
  • Mijoz bilan aloqa ma'lumotlarini qoldirish uchun. Keling, asl bo'lishi mumkin bo'lgan banal suvenirlar haqidagi suhbatga qaytaylik. Tasavvur qiling-a, qaysidir kompaniyaning menejeri sizga kvitansiyani imzolash uchun ruchka beradi va keyin uni o'zingiz uchun saqlashingizni taklif qiladi va unga uning aloqa raqami o'yib yozilganligini qo'shadi. Ya'ni, qalam tashrif qog'ozi vazifasini ham bajaradi.

Rag'batlantiruvchi suvenirlarni qo'llash sohalari

Rag'batlantiruvchi sovg'alar uzoq vaqtdan beri nafaqat klassik marketing kampaniyalari doirasida qo'llanilgan. Bugungi kunda ular turli sohalarda qo'llaniladi.

  • Tadbirlarda. Reklama esdalik sovg'alari ko'pincha turli ko'rgazmalar, konferentsiyalar va seminarlarda, shuningdek savdo nuqtalarida va do'konlarda beriladi. Qoida tariqasida, bu allaqachon aytib o'tilgan qalamlar, muzlatgich magnitlari, stikerlar kabi byudjet mahsulotlari. Ular iloji boricha kengroq foydalanishni ta'minlash uchun ularni istagan har bir kishiga beriladi.
  • Muayyan shartlarni bajargan mijozlar uchun sovg'alar. Reklama sovg'alari ko'pincha, masalan, aksiya shartlarini bajargan yoki ma'lum miqdorda xarid qilgan mijozlar va mijozlarga beriladi. Agar kompaniya ular uchun kompyuterlar va tashqi qurilmalarni sotsa, u holda katta miqdorda tovar sotib olgan mijozga markali sichqoncha paneli berilishi mumkin.
  • Hamkorlar va doimiy mijozlar uchun sovg'alar. Ishbilarmon hamkorlar ko'pincha bir-birlariga esdalik sovg'alarini berishadi. Bu korporativ madaniyatning ajralmas qismidir.

Reklama sovg'alari eng kuchli marketing vositalaridan biridir. Ular nisbatan kam investitsiyalar bilan ta'sirchan natijalarga erishishga imkon beradi. Esdalik sovg'alari mijozlar e'tiborini biznesingizga jalb qilish va brend xabardorligini oshirish imkonini beradi, shu bilan birga reklama mahsulotlari - flayerlar, plakatlar, varaqalar yoki tashqi reklamaning kamchiliklariga ega emas, ular juda ko'p va ko'pchilik ularni bezovta qiladi. Reklama sovg'alari ularni olganlarga foyda keltiradi va brend mavjudligini eslatadi. Va ko'pchilik ularni reklama sifatida ham qabul qilmaydi.

Copy.uz sizga Toshkentda reklama esdalik sovg'alarini ishlab chiqarishda yordam beradi! Biz katta tanlovni ishlab chiqaramiz bosma mahsulotlar va butun O'zbekiston bo'ylab yetkazib beramiz!

2024 yil 5 aprel
0

Shuningdek o'qing

statya-pro-pamagu-marvarid Arzon narxda noyob chop etish: Pearl dizayner qog'ozida tashrif qog'ozini chop etish Siz ajralib turishingiz va esda qolishingiz mumkin bo'lgan tashrif qog'ozlarini qidiryapsizmi? Bunday holda, maxsus dizayner qog'ozida chop etilgan tashrif qog'ozlariga e'tibor bering. Bunday tashrif qog'ozlari uchun eng qiziqarli variantlardan biri bu Pearl qog'ozidagi tashrif qog'ozlari. Pearl qog'oz va uning tashrif qog'ozlarini tayyorlash uchun xususiyatlari Pearl qog'oz yuqori zichlikli, marvarid porlashi va silliq [...] 2024 yil 14 iyul kitoblarni o'zingni chop et-6 Qanday qilib muallif o'zi kitob nashr qilishi mumkin? Ko'pgina mualliflar kitobni faqat nashriyotga murojaat qilish orqali chop etishingiz mumkin deb o'ylashadi. Lekin bosmaxonaga murojaat qilib, o‘zingiz ham kitob chiqarishingiz mumkin. Ushbu maqolada biz bosmaxonada kitob chop etish jarayonini, uning bosqichlari va texnologiyalarining ahamiyatini ko'rib chiqamiz, shuningdek, zamonaviy bosmaxonalar mualliflarning g'oyalarini kitob durdonasiga aylantirishini o'rganamiz. Kitobni bosmaxonada chop etishning afzalliklari […] 2024 yil 5 iyun vsyo-o-myaghkom-pereplyote-8 Yumshoq muqova haqida hamma narsa: uning turlari, ijobiy va salbiy tomonlari, qattiq muqovali muqovali muqovalidan farqlari Shaxsiy kitob yaratmoqchi bo'lganingizda, paydo bo'ladigan asosiy savollardan biri qaysi bog'lashni tanlashdir: qattiq muqovali yoki yumshoq muqovali? Bosmaxonaga murojaat qilganlarning aksariyati yumshoq muqovali kitoblarni chop etishni afzal ko'radi. Yumshoq muqovali kitoblarni ishlab chiqarish arzonroq bo'lgani uchun bunday bosmaning ishlab chiqarish tezligi yuqori, yumshoq tarjimaning ko'plab variantlari mavjud va u […] 2024 yil 3 may laminatsiya nima-12 Laminatsiya nima va u sizning reklama stikerlaringizni qanday yaxshilashi mumkin? Chop etish qog'oz yoki kartondan qilingan. Va bunday materiallar vaqt o'tishi bilan yomonlashadi. Ammo agar siz uni himoya qilsangiz, bosilgan mahsulot ancha uzoq davom etadi. Bunga laminatsiya yordam beradi. Laminatsiya nima? Laminatsiya - bu bosma mahsulotlarni namlik yoki quyosh nuri kabi tashqi ta'sirlardan qo'shimcha himoya qilish uchun himoya qatlamini qo'llash, […] 2024 yil 6 aprel sovg'a sertifikatlarini chop etish orqali sotishni qanday oshirish mumkin - 2 Sotishni qanday oshirish mumkin? Biz sovg'a sertifikatlarini chop etamiz! Copy.uz'da sovg'a sertifikatlarini chop etish Har qanday biznes reklama uchun katta byudjet ajratmasdan iloji boricha ko'proq mijozlarni jalb qilishni xohlaydi. Mijozlar bazasini ko'paytirishning eng samarali usullaridan biri bu sovg'a sertifikatlari. Copy.uz sertifikatlarning katta assortimentini ishlab chiqish va chop etish bilan shug'ullanadi. Sovg'a sertifikati - bu bosma mahsulot bo'lib, egasiga mahsulot yoki [...] 2024 yil 3 aprel bosmaning qadimiy usuli-1 Bugungi kunda ham dolzarb bo'lgan qadimiy bosib chiqarish usuli Copy.uz saytida esdalik sovg'alari va boshqa bosma mahsulotlar uchun ipak ekranli bosib chiqarish haqli ravishda eng mashhur chop etish usullaridan biri hisoblanadi. Ushbu usul to'qimachilik mahsulotlariga - futbolkalar va kozoklardan soyabon va sumkalargacha - shuningdek, tashrif qog'ozlari, kalendarlar va suvenirlar kabi bosma mahsulotlarga tasvirlarni qo'llash uchun ishlatiladi. Silkscreen bosib chiqarish qanday amalga oshiriladi? Silkscreen bosib chiqarish, shuningdek, ekranli chop etish sifatida ham tanilgan […] 2024 yil 1 aprel ijodiy-yangilash-qanday-sotish-ko'paytirish-2 Ijodiy qadoqlash: javonda qanday ajralib turish kerak So'nggi marta do'konda bo'lganingizni va javondan ilgari sotib olmagan mahsulotni olganingizni eslashga harakat qiling. Nima uchun qo'lingiz o'sha mahsulotga yetib keldi? Sizning e'tiboringizni nima tortdi? Katta ehtimol bilan siz qadoqlash tufayli tanlagansiz. Axir, bu mahsulotning yuzi, to'g'rirog'i, "kiyim" va qadoqlash ko'pincha hatto [...] 2024 yil 31 mart chem-buklet-otlichaetsya-ot-broshury-4 Buklet va broshyura o'rtasidagi farq nima? Klassik bosib chiqarish asta-sekin, lekin barqaror ravishda o'z mashhurligini yo'qotmoqda va qog'oz mahsulotlari onlayn reklama: veb-saytlar va ijtimoiy tarmoqlardagi akkauntlar bilan almashtirilmoqda, degan fikrni tobora ko'proq uchratish mumkin. Va agar kimdir bunga qisman rozi bo'lsa ham, bosma reklama hali ham biznesni ilgari surishning eng muhim elementi ekanligini inkor etib bo'lmaydi: u yangi mijozlarni jalb qilishga yordam beradi va [...] 2024 yil 30 mart ofset-nega-ular-vibratsiyali-10 Ofset: Nima uchun rangli chop etish uchun tanlangan? Toshkentdagi Copy.uz bosmaxonasida ofset bosma: istalgan nashrni shoshilinch chop etish Zamonaviy bosmaxonalar bosma mahsulotlarni chop etishning ko'plab usullarini taklif etadi. Qaysi variantni siz uchun to'g'ri tanlash bir necha omillarga bog'liq: sizga qanday mahsulotlar kerak, qaysi materialda chop etilishi kerak, qanday shaklga ega bo'lishi kerak; buyurtma qanchalik zudlik bilan bajarilishi kerak; bosma materiallarni chop etish maqsadlari. […] 2024 yil 29 mart kompaniya-blankalar-nega-kerak-1 Blankalar - ular nima uchun kerak, nimaga e'tibor berish kerak Biznes reklama va o'z shaxsiyatiga muhtoj. Klassik vositalar reklama bilan yordam berishi mumkin: jamoat joylarida reklama varaqalari, bannerlar, plakatlar va plakatlar. Yuqorida aytilganlarning barchasiga qo'shimcha ravishda, brend identifikatori "kichik" bosma materiallar bilan yaxshilanishi mumkin: tashrif qog'ozlari, ish yuritish buyumlari, ofis belgilari, logotipli suvenirlar. Bu kichik narsalar kabi ko'rinishi mumkin. Lekin ular juda muhim. Chunki bu bilan kompaniya shuni ko'rsatadiki [...] 2024 yil 28 mart
Uy Manzillar